HTML

Minden napra egy játék

Két kisfiú anyukája vagyok. Máté 4 éves, Dani 2. Összegyűjtöm ide azokat a játékokat, alkotásokat, melyeket mi kipróbáltunk és élveztünk. Ahol tudom, odaírom, hogy hol találtam a játékot, de vannak olyanok, amiket az elmúlt években láttam, hallottam, olvastam valahol, de sajnos a forrásra már nem emlékszem. Remélem, találtok nálam jó ötleteket, kipróbáljátok és ti is jól szórakoztok.

Friss topikok

  • Ashina: Ez nagyon jó ötlet! Mi is kipróbáljuk:) (2009.12.04. 12:48) Hópelyhek az ablakon
  • Ashina: Nagyon szépek! (2009.12.04. 12:46) Adventi koszorú
  • enikő: Igen, jó ötlet, kipróbáljuk mi is. :) (2009.11.19. 05:29) Hóember-lánc
  • enikő: Nagyon tetszik! Mi is csináltunk valami hasonlóthttp://enikolori.blogspot.com/2009/06/passatempi-s... (2009.11.18. 22:40)
  • Takácsné Simon: Kukásautós. :)De nagyon jó az összes, csak fiamnál épp a kukásautó az aktuális kedvenc. Ügyes vagy... (2009.11.17. 02:00) Figyelem! Figyelem! Figyelem!

Linkblog

Autópálya az avarban

2009.11.26. 00:07 Somodi Eszter

Ma olyan gyönyörű idő volt! Remélem, aki tehette, kint játszott a szabadban, ebben a szép tavaszi időben! Mi is jó sokat voltunk a játszótéren, és a szokásos hintázás, mászókázás, csúszdázáson kívül a következőt is játszottuk: A földre hullott avarba a lábunkkal túrtunk kacskaringós, egymásba torkolló utakat, sok-sok kereszteződéssel. Mi voltunk a kisautók, és szaladgáltunk az utakon, nagyokat fékeztünk, és sokszor össze is koccantunk. Néha valamelyik gyerek félreállt, és szerelőt hívott. Ilyenkor én mentem, és egy orrcsavarintással, vagy fülcimpa huzigálással megszereltem őket. Nagyon jól éreztük magunkat. Nagyon tetszene, ha nyárig már ilyen maradna az idő! (Jó, tudom, erre nincs sok reményem.)

Szólj hozzá!

Címkék: ősz falevél

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapraegyjatek.blog.hu/api/trackback/id/tr81552990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása