HTML

Minden napra egy játék

Két kisfiú anyukája vagyok. Máté 4 éves, Dani 2. Összegyűjtöm ide azokat a játékokat, alkotásokat, melyeket mi kipróbáltunk és élveztünk. Ahol tudom, odaírom, hogy hol találtam a játékot, de vannak olyanok, amiket az elmúlt években láttam, hallottam, olvastam valahol, de sajnos a forrásra már nem emlékszem. Remélem, találtok nálam jó ötleteket, kipróbáljátok és ti is jól szórakoztok.

Friss topikok

  • Ashina: Ez nagyon jó ötlet! Mi is kipróbáljuk:) (2009.12.04. 12:48) Hópelyhek az ablakon
  • Ashina: Nagyon szépek! (2009.12.04. 12:46) Adventi koszorú
  • enikő: Igen, jó ötlet, kipróbáljuk mi is. :) (2009.11.19. 05:29) Hóember-lánc
  • enikő: Nagyon tetszik! Mi is csináltunk valami hasonlóthttp://enikolori.blogspot.com/2009/06/passatempi-s... (2009.11.18. 22:40)
  • Takácsné Simon: Kukásautós. :)De nagyon jó az összes, csak fiamnál épp a kukásautó az aktuális kedvenc. Ügyes vagy... (2009.11.17. 02:00) Figyelem! Figyelem! Figyelem!

Linkblog

Mi változott rajtam?

2009.06.20. 22:17 Somodi Eszter

Megkérjük a gyereket, hogy jól nézze meg, hogy milyen ruhák vannak rajtunk. Aztán kimegyünk a szobából és valami apróságot megváltoztatunk magunkon. (Pl: fölveszünk egy sálat, levesszük a zokninkat, trikót is kicserélhetjük, felveszünk egy nyakláncot, kesztyűt húzunk, felhajtjuk a nadrágunk szárát, kirúzsozzuk a szánkat stb.) Amikor visszamegyünk, a gyereknek ki kell találnia, hogy mi változott rajtunk.

Szólj hozzá!

Címkék: megfigyelés

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapraegyjatek.blog.hu/api/trackback/id/tr501539297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása